Tuesday, September 30, 2014

Miss That Guy !!!!!!!

Salam Oktober guy!!!!

Hari nie tiba-tiba aku terindu plak kat member aku nie.... Mungkin persahabatan kiteorang hanya sampai separuh jalan sahaja..tapi aku redha dengan keputusan die..Aku terima dengan hati yang ikhlas dan anggap persahabatan ini perlu berakhir, mungkin takdir Allah yang kite tak tahu... Kite merancang Allah juga merancang untuk kite. Tak perlu untuk aku salahkan sesiapa macam mana kiteowang boleh berkawan dan menjadi rapat, walaupun pada mulanyer persahabatan kiteowg macam anjing dengan kucing, asal jumpa jer nak bertekak dan bergaduh.Tapi itulah kenangan camne kiteowg leh menjadi rapat... 


Sahabat maafkanlah andai diri ini ada banyak kekhilafan selama kite berkawan
Sahabat maafkanlah andai tutur bicara ku menguris hati dan persaanMu
Sahabat maafkanlah jika aku banyak menyusahkanmu 
Sahabat maafkanlah jika aku tidak dapat memahamimu
Sahabat maafkanlah jika aku bukan kawan yang sempurna .....


Tapi aku nak kau taw 1 benda saja... mengenali kau adalah perkara yang terindah dalam hidup aku, terima kasih banyak mengambil berat pasal aku selama kite berkawan, banyak berkorban masa untuk lepak-lepak dengan aku, mendengar segala masalah aku, pasal study, kerja dan terima kasih banyak-banyak tolong aku saat aku jatuh, pertolongan kau dan budi baik kau tak termampu aku balas...sebab tu semua keikhlasan yang terbit dari hati kau.


Semoga Allah balas jasa baik kau selama ini, sentiasa mendapat lindungan Allah S.W.T. selalu, hidup dilimpahi kebahagian dunia dan akhirat, itu jer yang mampu aku lakukan... MENDOAKAN kau selalu selamat dan bahagia.MENDOAKAN  kau selalu dalam sujud-sujud ku, tu jer yang mampu aku lakukan








Nyum-nyum old town white coffee Melaka.



Aku rindu nak lepak ngan ko bro....




My menu diet.... Hahahahahhaha melantak x hengat dunia....tq pada En.
 di atas yang banje



P/s : Kenangan kite mungkin tak akan aku lupakan... sebab mengenali kau adalah takdir dari Allah untuk persahabatan kite...




No comments: