Friday, September 12, 2014

Jatuh Cinta Lagi....

Boleh ke aku jatuh cinta ????

Perkenalan yang singkat telah bawa aku mengelamun jauh untuk jatuh cinta pada seseorang. Ada beza ke jatuh cinta, sayang dan rindu erk....hhahahahhaha.... tapi yang penting aku memang tengah angau kat seseorang ni... kalau ade jodoh tak kemana kan... Insyallah, doa, usaha dan tawakal tue penting...


Entah la tak tau la kenape tiba-tiba jer aku rase selesa dengan die. Lagi 1 die seorang yang caring, manja, romantik boleh la jugak.... tapi aku suka sebab die tak gatai macam sesetangah lelaki. Macam mana bz sekalipun die tak penah  lupa nak text aku. Aku suka orang yang selalu bagi perhatian kat aku nie...  sebab aku juga seorang yang manja , hahahhahahhaaha nampak tak permainan aku di situ.


Ya ALLAH, Andainya Engkau wujudkan perasaan aku ketika ini, hadirkanlah die seorang yang melabuhkan cintaNya kepadaMu dahulu, sebelum die melabuhkan cintaNya kepada diriku. Lindungilah kami daripada cinta yang sia-sia dan dusta. Satukanlah hati kami hingga ke JannahMu Ya ALLAH. Permudahkanlah apa yang kami rancangkan dan satu kanlah kami dalam ikatan yang halal. Sesunguhnya kami memohon petunjuk dan rahmat dariMu Ya ALLAH. 


Sesunguhnya aku serahkan hatiku kepadaMu Ya ALLAH, rancanglah kehidupan ku sebaik-baiknya didunia dan di akhirat. Pertemukanlah aku dengan lelaki yang soleh yang dapat mengengam erat tangan aku melangkah ke JannahMu yang dapat menjadi imam kepada anak-anak ku kelak, seorang ketua keluarga yang bertanggungjawab terhadap keluarga die suatu hari nanti. Seorang yang setia dan penyayang..




Amin Ya Rabbal Al Amin




No comments: